Barion Pixel

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. Milyen modulokra van lehetőségem előfizetni?

  • A HALADOK lecke csomagunk önmagunk értékesítésétől az önéletrajz íráson keresztül egészen a motivációs levél megírásáig terjed. Elsajátíthatsz mindent, ami ahhoz kell, hogy Téged hívjanak be az állásinterjúra.
  • A STRATÉGIÁT ÉPÍTEK lecke csomagunk az álláskeresés konkrét módszereit és technikáit, valamint a professzionális LinkedIn profil felépítésének lépéseit taglalja. Megtudhatod, hogy hogyan tudod jól és tudatosan csinálni az álláskeresést.
  • A RÉSZT VESZEK lecke csomagunkban, a magabiztos részvétel érdekében, végig vesszük egészen az alapoktól azt, hogy mire kell odafigyelni egy állásinterjún, hogyan kell felkészülni, illetve, hogy milyen állásinterjú formátumok vannak.
  • A MINDENT BELEADOK leckével minden olyan ismeretet megszerezhetsz, ami az előző 3 csomagban külön-külön érhető el. Megtudhatod, hogy hogyan legyél tudatos karrierépítő már az álláskeresés kezdeti szakaszában és nyerheted el a megpályázott pozíciót.

2. Elvégezhetem külön-külön is a leckéket?

Igen, az e-learning egyes leckéi úgy lettek kialakítva, hogy éppen az aktuális problémára nyújtsanak megoldást. Tehát, ha Te az önéletrajz írás és motivációs levél készítés ismérveit szeretnéd elsajátítani, ahhoz nem kell elvégezned a professzionális LinkedIn profil készítéséről szóló tananyagot.

 

3. Kipróbálhatom-e az e-learninget, mielőtt előfizetek rá?

A FELKÉSZÜLÖK lecke elvégzése lehetőséget biztosít rá, hogy díjmentesen betekintést nyerj az további modulok felépítésébe, valamint kipróbáld az e-learning rendszert, hogy a továbbiakban magabiztosan kezeld. Megismerkedhetsz karrier tanácsadóinkkal, illetve az álláskeresés során elkövetett leggyakoribb hibák kiküszöbölésének módszereivel is.

 

4. Mennyi időt vesz igénybe az egyes modulok elvégzése?

A modulok teljesítése során mindenki a saját tempójában haladhat. Minden leckében találkozhatsz kettő-három 5-10 perces videókkal és a hozzájuk kapcsolódó ellenőrző kérdésekkel. Az egyes modulok elsajátítása 3-4 órát vesz igénybe, egyéni tempótól függően. Ez alól kivételt képez a MINDENT BELADOK csomag, mely mind a három modul ismereteit magába foglalja, így annak teljesítése 5-6 órába is beletelhet.

 

5. A vizsga elvégzése után azonnal láthatom-e az eredményem?

Igen, a vizsga végeztével van lehetőséged az eredményed részletes megtekintésére. Sikertelen teljesítés esetén még két lehetőséged van próbálkozni.

 

6. Milyen gyakorlati tudásra tehet szert az e-learning elvégzésével?

Már a HALADOK modul elvégzésével is elsajátíthatod, hogy hogyan kell egy cégre szabottan megírni egy önéletrajzot és motivációs levelet, amelynek segítségével Téged hívnak be az interjúra. A STRATÉGIÁT ÉPÍTEK és a RÉSZT VESZEK lecke csomagokban végig vesszük lépésről-lépésre a professzionális LinkedIn profil kialakításának ismérveit, valamint bemutatjuk a különböző interjú típusokban való részvétel kulcstényezőit. A MIINDENT BELEADOK csomag tartalmának elsajátítása által pedig a tudatos karrierépítéshez szükséges ismeretekre tehetsz szert, akár már az álláskeresés kezdeti szakaszában.

 

7. Lejárt a 30 nap, és még nem végeztem a kurzussal. Mi a teendő?

Ha véletlenül kifutottál az időből, írj nekünk a hello@karrierszerviz.hu -ra, és 3 nappal meghosszabbítjuk a határidőt.

 

8. Mikortól számít a 30 nap? – Vásárlástól vagy a kurzus megkezdésétől?

A visszaszámlálás az adott lecke csomag megkezdésétől kezdődik.

 

9. Letölthetem az anyagokat?

A videókat nem tudod letölteni, de vannak külön elérhető, letölthető kiadványaink. A modulokban megjelenő videók az összes információt tartalmazzák hanggal-képpel és szöveges megjelenítéssel együtt. Maximum papírra és tollra lesz szükséged, a számodra lényeges információk kijegyzeteléséhez.

 

10. Egy ismerősömnek szeretném megvenni a kurzust. Van külön teendőm ilyenkor?

Igen, szükségünk lesz az ismerősöd nevére és e-mail címére, amire biztosan megkapja a sikeres regisztrációról szóló visszaigazoló e-mailt.

 

11. Online fizetéssel kapcsolatos kérdések, Barion biztonságos fizetés

MIT JELENT A BARION™?
A Barion™ (Barion Smart Gateway) egy elektronikus fizetéseket lehetővé tevő, bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu szolgáltatás, amivel gyorsan, kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött “Barion tárca” egyenleggel akár bankkártya nélkül is fizetni a webáruházunkban.

BIZTONSÁGOS A BARION™?
Igen, a Barion™ megfelel minden előírt biztonsági követelménynek. A szolgáltatást a Barion Payment Zrt. elektronikuspénz-kibocsátó intézmény nyújtja. Tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi a 2009/110/EK Elektronikus Pénzről szóló irányelvnek megfelelően. Licencazonosító: H-EN-I-1064/2013 Intézményazonosító: 25353192. További információ a Barion weboldalán: https://www.barion.com/hu/

FIZESS GYORSAN, BIZTONSÁGOSAN BANKKÁRTYÁVAL
A bankkártyás fizetésnél a Barion™ biztonságos fizetési felületén elegendő megadni a bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő, általad használt e-mail címet.

Felhasználható bankkártyák:

  • Mastercard vagy Maestro
  • Visa vagy Electron
  • Amex

A vásárlást követően lehetőséged van arra, hogy regisztrálj és létrehozz egy “Barion tárcát” vagy ennek a lépésnek a kihagyásával is folytatod. A sikeres fizetést követően vissza leszel irányítva a weboldalra. A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.

FIZESS GYORSAN, BIZTONSÁGOSAN BARION TÁRCÁVAL
Ha már van “Barion tárcád”, a biztonságos Barion fizetési oldalon az e-mail címed és jelszavad segítségével be tudsz lépni, és bankkártyáid egyikéről, vagy előre feltöltött Barion egyenlegedről fizethetsz.
A sikeres fizetést követően vissza leszel irányítva a weboldalra.

FIZESS GYORSAN, BIZTONSÁGOSAN BANKKÁRTYA NÉLKÜL
Ha nincs bankkártyád létrehozhatsz egy “Barion tárcát”. A fizetéshez használhatod az előre feltöltött “Barion tárca” egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel töltöttél fel. Ebben az esetben e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Itt tudsz Barion tárcára regisztrálni: https://secure.barion.com/Registration/Individual?lang=hu_HU
A sikeres fizetést követően visszairányítunk téged a weboldalra.

SIKERTELEN A FIZETÉS. MI LEHET AZ OKA?

AZ “ERŐS ÜGYFÉL-HITELESÍTÉS” HIÁNYA
2021. január 1-től lép életbe az Európai Unió PSD2 irányelve, amely előírja, hogy az elektronikus fizetéseket, banki műveleteket csak úgynevezett erős ügyfél-hitelesítés (Strong Customer Authentication, SCA) elvégzése után lehet engedélyezni. Az új irányelv, melynek fő célja a felhasználók védelme, azon az elven működik, hogy a fizetést jóváhagyó pénzügyi szolgáltató (pl. bank) (három rendelkezésre álló azonosítás típusból) legalább kettőt használva egyértelműen azonosítsa a fizetést, banki műveletet kezdeményező személyt. Az erős ügyfélhitelesítést a kártyát kibocsátó bankod által előírt módon tudod aktiválni. További információért tekintsd meg a leírást vagy fordulj bankodhoz.

HIBÁS ADATOK MEGADÁSA
Ellenőrizd az adatok helyességét. Előfordulhat, hogy az SMS-ben kapott ellenőrző kód vagy a kártyaadatokban elírás történt, vagy már nem aktuális, lejárt adatokat adtál meg, ezért nem hajtható végre a fizetés.

A BANK ELUTASÍTOTTA A FIZETÉST
A leggyakoribb indoka a sikertelen fizetésnek, hogy bankod valamilyen oknál fogva elutasította a fizetési kérelmet. Ellenőrizd, hogy megfelelően adtad-e meg adataidat, az erős ügyfél hitelesítés során azonosítottad magad és engedélyezted a fizetést. Lehetséges, hogy nincs megfelelő egyenleg kártyádon vagy túllépted a beállított limitet. Bővebb információért a limitekről fordulj bankodhoz.

INTERNET ELÉRÉSI HIBA VAGY TÚLLÉPETT IDŐKORLÁT
Lehetséges, hogy ideiglenesen megszakadt az internet elérése vagy túllépted a bank által megadott időkorlátot. Ellenőrizd az internet elérhetőségét és kezdd újra a folyamatot.

BÖNGÉSZŐVEL KAPCSOLATOS PROBLÉMA
Egyes vírusirtó vagy tűzfal szoftver; előugró ablak elutasítása befolyásolhatja a kártyás fizetést. Tekintsd meg eszközödön a beállításokat, és engedélyezd a felugró ablakokat (pop-up).

EGYÉB
Ha továbbra is problémák merülnek fel a fizetés során, vedd fel a kapcsolatot bankoddal és ellenőrizd, hogy a hibát nem a számláddal kapcsolatos probléma okozza-e. Próbáld meg az újra vásárlást pár óra múlva, vagy válassz másik fizetési módot.